Nous serions heureux de vous conseiller !
1­-855­-778­-7246    Contact

Unified Contact Center Express and Unified IP IVR Deployment (UCCXD)

 

Contenu

  • Module 1: Cisco Unified CCX Product Overview
  • Module 2: Cisco Unified CCX Installation and Configuration
  • Module 3: Cisco Unified CCX Scripting
  • Module 4: Cisco Unified CCX ACD Operations
  • Module 5: Cisco Unified CCX Premium Functions
  • Module 6: Cisco Unified CCX Maintenance

A qui s'adresse cette formation

  • Channel Partner/Reseller
  • Customer
  • Employee

Pré-requis

It is recommended, but not required, that students have basic knowledge of:

  • Internetworking Fundamentals
  • Basic IP Telephony Concepts
  • Cisco Unified Communications Manager
  • Cisco IP Phones
  • Cisco IP Communicator
  • Contact Center Operations

Objectifs

This course is designed for systems engineers who will be responsible for deploying the Cisco Unified Contact Center Express (Unified CCX) and Cisco Unified IP Interactive Voice Response (Unified IP IVR) products. Upon completion of the course, you will be able to:

  • Provide a comprehensive overview of the Cisco Unified Contact Center Express product suite•
  • Provide a complete description of the Cisco Unified CCX installation process, the configuration required with an overview of most common configuration web pages, and describe the call flow processes needed to establish a call on Cisco Unified CCX
  • Describe the Cisco Unified CCX script editor, how it is installed and how to implement common IVR scripting techniques
  • Provide a comprehensive view of Cisco Unified CCX ACD operations to include basic contact center build-up, scripting, agent and supervisor desktop configurations, advanced scripting topics, and reporting
  • Describe how to install, configure and use features found in Cisco Unified CCX Premium such as, Outbound Dialer, Agent Email, Agent Web Chat, and Automatic Speech Recognition (ASR) and Text-to-Speech (TTS)
  • Understand how to maintain and monitor a Cisco Unified CCX system
Formation en ligne

Durée 5 jours

Prix
  • CAD 6 070,–
  • Cisco Learning Credits: 46
Formation en salle équipée

Durée 5 jours

Prix
  • Canada: CAD 6 070,–
  • Cisco Learning Credits: 46
 
Cliquez sur le nom de la ville ou sur "Formation en ligne" pour réserver Agenda
This is an Instructor-Led Classroom course
Instructor-led Online Training:   Cours en ligne avec instructeur
Formation en mode FLEX, à la fois à distance et en présentiel. Tous nos cours FLEX sont aussi des ILO (Instructor-Led Online).
  *   This class is delivered by a partner.
Europe
Allemagne
Formation en mode FLEX. Berlin S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Berlin S'inscrire
Formation en mode FLEX. Hambourg S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Berlin S'inscrire
Italie
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Rome S'inscrire
Formation en mode FLEX. Rome S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Rome S'inscrire
Pays-Bas
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Amsterdam Langue: Anglais Cette formation est réalisée par un partenaire S'inscrire
Royaume-Uni
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/London Cette formation est réalisée par un partenaire S'inscrire
Slovénie
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Berlin Langue: Anglais S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Berlin Langue: Anglais S'inscrire
Suisse
Formation en mode FLEX. Zurich S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Zurich S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Zurich S'inscrire
Formation en mode FLEX. Zurich S'inscrire
Formation en ligne Fuseau horaire: Europe/Zurich S'inscrire